sicksister

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Malin - 28 januari 2011 08:18

Jag som i normala fall är typ världens coolaste brud, tuff och allmänt bäst (ödmjuk speciellt ;)) får stora jävla darren av blotta tanken på tandläkaren!

Har satt större och mindre nålar genom diverse kroppsdelar och genom stora ytor skinn och vart mer eller mindre sömnig under tiden. Men Tandläkaren får mig att ligga klarvaken hela natten och svettas! Inget personligt mot dig lilla låtsas doktor, du är rätt söt till och med, men det du gör med mig är hundra gånger otäckare än alla världens skräckfilmer tillsammans (tilläggas bör att skräckfilmer får mig att sova med lyset tänt x-antal nätter efteråt).

Till råga på allt måste jag sitta göralös på skolan och vänta! Bussförbindelserna mellan Källfors och stan (är inte existerande, 2 mil i bil till busshållplatsen) är antingen 07.10 eller 10.15, eftersom jag ska vara hos slaktaren klockan 10.15 fanns det bara ett alternativ kvar! Så här sitter jag och våndas! I sällskap av ingen, för alla med friska tänder ligger hemma i sina sängar och käkar godis!

Planen är att jag ska slå på stora charmen och få åt mig lite läkemedel som kan trolla bort både smärta och bekymmer!


Tune: Just to get high - Nickelback

Ovido - Quiz & Flashcards