sicksister

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Malin - 26 januari 2011 11:03

Fan det är rakt jobbigt att sova nuförtiden! Drömmer så otroligt verklighetstrogna drömmar! Vaknar nu och då under natten för att rösterna i drömmen är så tydliga att jag liksom måste vakna och få någon förankring till verkligheten -> Kolla mobilen för att se att jag inte pratat med någon i sömnen etc.! Fasen det är tredje natten på raken som det är full rulle nattetid!

I morse dessutom så kändes kroppen helt utarbetad innan jag ens tagit mig över sängkanten, träningsvärk efter dubbla träningspass igår samt fingrar och handleder tjocka som korvar av den jävla åkomman jag ska behöva dras med resten av livet! För att toppa denna mosiga morgon med lite grädde har jag dessutom tandvärk, en inflammerad visdomstand som tränger sig fram och även orskar molande värk i de andra tänderna den knuffar på!

så nu överlägger jag faktiskt möjligheten för mig att spendera hela dagen under en filt i fotöljen (kommer aldrig att ske eftersom jag är på tok för överaktiv för detta men jag kan ju kanske köra intervaller...)

Såja, färdiggnällt för idag!

Då kan jag tala om att trots detta känner jag mig rätt så tillfreds med min situation just idag!


Tune: Sweet little rock and roller - Rod Stewart

Ovido - Quiz & Flashcards