sicksister

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Malin - 10 januari 2011 14:30

Ja det här med att plugga inför Tentan inmorgon går ju sådär fantastiskt jätte dåligt! Har verkligen försökt men hamnar på den ena sidospåret efter det andra.. Fann mig själv i att helt plötsligt slänga ihop en bulldeg och tänkte sedan plugga i jäsningen, men efter jag tagit hand om disken har halva jästiden gått och nu sitter jag ju här, vilket tyvärr inte kan klassifieras som pluggning riktig heller!

Har sån energi idag så det bubblar i mig! Vill ut å kut, åka lastbil, fara och hälsa på Farmer John eller varför inte dansa! Men plikten kallar så jag måste försökta omfördela min energi till hjärncellerna istället!

Har en kanonvecka för dörren, med bland annat besök i Sidensjö, Tjejkväll på Fjällräven center- Modo kickin' some Brynäs ass! Har äntligen boket klipptid lagomt innan DANSMARAN. Så alla dansare som läser min blogg, ni får förbereda er att kanske måste leta lite extra efter mig i vimlet!


Tunes: Homespun love - Keith Urban (vet att jag lagt upp denna låten förrut men den passar min sinnestämning idag soo)

Ovido - Quiz & Flashcards