sicksister

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Malin - 24 januari 2011 17:56

Kutat av mig abstinens av diverse slag! Fram och tillbaka mellan gatljusen i byn så fort benen bar mig! 3km med maxat tempo blev det.. kör lång distans nästa gång..

Har precis smaskat i mig hemmafiskad öring tillagad av min kära Mor, ingen kan det här med fisk som henne!

Nu är det ganska blankt i almanackan resten av veckan, känns skönt att få göra vad man vill med tiden, än fast det finns plugg så det räcker och blir över så kan jag ju göra utvalda avstickare när jag vill!

Sitter för tillfället som ett vrak i pyjamas och pumpar Journey ur mina minihögtalare! Mitt headset har lagt av så jag måste införskaffa ett nytt absolut snarast!


"Someday love will find you

Break those chains that bind you

One nite will remind you

How we touched and went our separate ways

If he ever hurts you

True love won't desert you
You know I still love you
Though we touched and went our separate ways" - Journey


(ursäkta den feta stilen och det långa radavatåndet men bloggen jävlas med mig!)

Ovido - Quiz & Flashcards