sicksister

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Malin - 24 februari 2011 15:22

Nyss hemkommen efter 5 timmar i min roll som piga, har lagat 8 portioner köttfärsbiffar, 6 portioner lasagne, 2 portioner bolognese, kokat 1 kg potatis samt en full panna med ägg, städat och moppat golven, kört diskmaskinen 2 omgångar, sorterat mediciner samt betalat räkningar-- under tiden druckit femtioelva koppar kaffe, bränt tungan så jag funderar på att strunta i att äta middag sedan och ta nån måltidsersättnings drink istället..

Ska i kontrast till föregående text senare ikväll färga håret, träna och pyssla om mig själv lite grann, piff helt enkelt.

Här kommer ett par bilder ifrån modellfotograferingen, egentligen skulle jag satt upp en bild på min utstyrsel från idag i jobman jacka, thura-stövlar 5 storlekar för stora, arbetshandskar och Holmen-mössa bredvid, men den synen lämnar jag öppen för er fantasi..


   

Tunes: Turn me loose - Vince Gill

Ovido - Quiz & Flashcards