sicksister

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin - 9 februari 2011 10:01

Börjar med att säga f*n! Hade skrivit ett fullgott inlägg som inte behagade att sparas-- f*n!


Vaknade imorse och kände direkt hur stressen accelerade till varvstopp direkt!

Vet inte var jag är och det tar flera sekunder innan jag lokaliserar mig i gästrummet hos mormor och morfar. Rusar upp och rafsar på mig lite kläder med en inre syn att klockan är åtminstone halv tolv, svishar ned för trappen och möts direkt av den gamla väggklockan som slår - en, två...åtta gånger! Har inte klivit upp klockan åtta utan väckarklocka på jag vet inte hur länge och speciellt inte med en övertygelse att jag sovit bort halva dagen! Pust!

Modellandet igår kväll gick ju över förväntan, eller, jag vet egentligen inte eftersom jag inte fått bilderna än men.. Har ju en ständig dragkamp mellan ödmjuka Malin och perfektionisten Malin så samtidigt som jag vet att det blev en kanon session för att vara första gången vill jag ju gärna se ut som Kat von D på bild genast! Men en supergo fotograf och två roliga timmar gör att jag kan med säkerhet säga att jag kommer tillbaka inom kort!

Nu ska jag försöka skaka av mig känslan av att ha försovit mig, bli av med hjärtklappningen och ta tag i saken!


"Ain't no rhyme or reason
No complicated meaning
Ain't no need to over think it
Let go, laughing
Life don't go quite like you planned it
We try so hard to understand it
The irrefutable, indisputable fact is
Pshhhhh- it happens"

Tune: It happens - Sugarland
Ovido - Quiz & Flashcards