sicksister

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Malin - 21 februari 2011 19:12

And i'm back! Hahaha skrattar mig otroligt lycklig och sträcker armarna emot skyn (som min otroligt träffsäkra spådom på facebook utlovade).

Har släppt lös kontorsvaruhusdjävulen i mig idag och inhandlat kalendrar och mappar, post-its och anteckningsblock och genast kommer motivationen som ett brev på posten.

Har nu schemalagt mina dagar med allt i från träning till vilken lunch jag ska äta och med vilket färdmedel som ska ta mig från punkt A för dagen till punkt B för dagen.

Skriver in vad jag ska åtsadkomma innan sänggående efter hemkomst och har idag avverkat mina och fler därtill..

Gjort planering och vad jag har tänk att presentera vid styrelsemötet den 2/3 samt förberett mappar för de olika kommiteér där jag kommer vara med och dragkampas den närmaste framtiden.

Har packat väskan för morgondagen och förberett både frukost och lunch.. Pust..

Nu ska jag som jag lovat göra färdigt hemtenta skrivningen och sedan kanske jag hinner ta ett par andetag i frihet innan jag nannar, underbara aktiva liv!

Hälsar den organiserade viljestarka motiverade kreativa jävlar-anamma versionen av mig själv välkommen tillbaka!


No brakes - The Go Getters (mycket passande i dagens sinnesstämmning, hör mig sjunga bom bom bom bom!)

Ovido - Quiz & Flashcards