sicksister

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Malin - 24 mars 2011 22:32

Det brukar ju vara

rätt känsligt det här med att berätta om positiva saker man har åstadkommit. En människa ses snabbt som skrytig och motsatsen till ödmjuk om den själv skulle föra sina egna bedrifter på tal. Men eftersom jag gärna är lite tvärtom stereotypen så tänker jag uttalat skryta om mitt dagsverke, den 24 mars! En bild säger mer än tusen ord så här till höger ligger några kilobyte genuint skryt!

Men trots min tvärtomhet så är jag ju dock bara människa så jag har kompenserat genom att välja en in progress bild..

Och när jag liks är på  G med att reta gallfeber på pessimisterna så kan jag ju toppa detta med ett färdigt projekt från ett par veckor tillbaka i tiden,där upphovsmannen och konstnären bakom illustrationen är ögon-stickande stolt och skrytig på bilden..


Jaha, med det sagt så kan jag ju börja avrunda det här inlägget på något slags vis..

Jag vill säga tack till T för den goda middagen häromdagen och försäkra dig om att du har samma andel plats i mitt hjärta fortfarande! S- du är underbar människa och säger det igen- vi är oslagbara tillsammans (vill även passa på att be om förlåtelse för att jag bara var en millisekund ifrån att sparka din man i huvudet när jag överraskades av honom krypandes efter golvet bakom dörren! Vette fan vad den högst opassande reflexen kommer ifrån om det är något försvar) och avslutar med att rosa tisdagsfamiljen-  helt jävla otroligt perfekt danskväll i Tisdags! Ni bringar värme i mitt hjärta, ingen nämnd ingen glömd!


Tunes: Living in A dream  - John Lindberg Trio

Ovido - Quiz & Flashcards