sicksister

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Taggtråd och blodslem...

Av Malin - 8 juni 2010 13:54

..näsblod och feber! Fy vad förkyld jag är! Haft ordentligt ont i halsen ett par dagar med en febertopp lite nu och då. Vaknade inatt av att jag låg och gurglade näsblod! Hostar rosa slem i näsduken och snyter mig med högsta försiktighet för att inte pluggen ska lossna och orsaka blodbad igen.

Känns måttligt skojjigt att vara sjuk nu när jag har huset för mig själv och är helt och hållet ledig! Tror däremot att chefen på mitt nya jobb är dessto gladare att jag gör bort att vara sjuk på mina lediga dagar. Jag hoppas att jag har gjort bort min förkylning för i sommar med denna.

Imorgon kväll går jag på och jobbar min första natt av fyra, sedan är jag ledig tills i juli då jag börjar gå på schema. Hoppas att jag kan sova bara, iofs har väl själva sovandet aldrig vart något problem för mig, det är den delen med att hålla sig vaken.

Kan inte föreställa mig pinsamheten om jag skulle bli hittad på sniskan i någon rullstol på arbetstid. AjjaBajja! Det får jag se till att undvika!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 30 januari 2012 12:39

  SERIÖST!! Det du ser nedan är alltså 3 OLIKA fågelj*vlar! Hur i helafridensinninordenssjuttongubbars ska man förväntas se skillnad!!! Jag blir tokig!   Jag kan inte ens trösta mig med att alla är fridlysta så ser jag NÅGON kan jag bara ge sju...

Av Malin - 10 januari 2012 14:14

Mitt i mitt omotiverade pluggande av de fantastiskt underhållande kapitlen om vapnets delar och olika typer av gäss (alltså, jag kan inte för mitt liv förstå hur det ska vara "så lätt" att se skillnad på gås och gås då den ena har längre hals än den ...

Av Malin - 9 januari 2012 15:08

Alltså, fy fan nu känner jag mig missunsam och girig! Blir seriöst förbannad av att se hur människor slänger ut pengar på prylar som jag vill ha, som jag velat ha hela mitt liv och fan i mig är mer värd och kvalificerad att äga! Kastas tillbaka...

Av Malin - 6 januari 2012 21:38

Slirar hem efter en fredagkväll på jobbet med en salig blandning toner som pumpar i öronen, mimar med i texterna och många gånger blir jag förvånad själv då ord efter ord trillar fram i perfekt ordning, hur allt har fastnat. Hur som helst så kommer...

Av Malin - 21 december 2011 10:05

Jag vill skriva ett brev i svunna tiders anda från den högt flygande som nu hunnit landa från marken finns en helt annan vy men den känns både gammal och ny drömmar jag haft har kommit mig så nära allt jag kan önska och inget mer att begära...

Ovido - Quiz & Flashcards