sicksister

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Malin - 14 juni 2010 23:44

hos frissan blev det denna gång..

ett försök till mörka slingor som slutade med att jag såg ut som ett lodjur och jag överdriver verkligen inte vad det gäller färgliknelsen.. Slingorna plockades ut igen och vi kom fram till att det bästa sättet att rädda det hela var att bleka tillbaka det till mitt blonda. Som alla nog vet blir ju det nyansen aldrig riktigt blond och slutresultatet är att jag nog har hela skalan av blonda nyanser i håret just nu. Utom mitt lilla bortsnaggade parti som var det nya för denna gången. Den lilla tussen fick vara helbrun.

Jaja, jag har inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker riktigt än och som det ser ut nu kommer jag inte få mycket hjälp av solen att bleka håret heller.

Men nån mer blekning blir det inte i vilket fall som helst, det vill jag inte utsätta håret för, dessutom brukar man liksom tycka att man är som snyggast efter man fått tvätta det ett par gånger hemma och styla det som man är van så jag tänker inte döma ut det riktigt än..


Nu ska jag bara försöka komma i säng så jag får tillbaka dygnet på rätt köl..





För er som inte kommer på direkt hur jag kunde tänkas se ut..

Slående likhet faktiskt  

 

Ovido - Quiz & Flashcards