sicksister

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Malin - 27 maj 2010 13:27

Smått down idag..

Vill mysa med min M i soffan, men istället är det städning hemma hos mor och far som gäller. Går med dammsugaren i ett tomt hus och får förnimmelser från barndomen. Än hur vuxen man anser sig vara känner man sig inte som vuxen då man ligger i sitt gamla flickrum direkt! Mycket frustrerande känsla!

Men men, pest eller kolera, vet inte om jag skulle föredra ettan i Gullänget idag heller! Förhoppningsvis är det här sista året vi behöver välja.

Nästa sommar kanske vi både slipper lägenheter och flickrum och frivilligt får välja när man vill känna sig barnslig eller åtminstone gör det i ett mer lagom

mått.

Vill rymma iväg någonstans nu bara, där jag får vara för mig själv med min gubbe!  


Tune of the day: Raining in my heartland-Lynyrd Skynyrd

Ovido - Quiz & Flashcards