sicksister

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Malin - 18 maj 2010 16:50

Nu kommer ett sådant där deprimerande vikt inlägg igen, men men.. som the topic of the world inför bikinisäsongen kan jag inte låta bli..


Bikini är precis vad jag har försökt införskaffa mig idag, men när jag ser mig själv i flera osmickrande vinklar börjar den uppspelta känslan att få köpa sig en bikini försvinna.

Spåren efter en kall vinter syns i både omfång och hudfärg..

Skit! Synd att den fullkomliga lyckan över den underbara sommaren som kommer med stormsteg måste kantas av olyckan av en tid med mindre kroppsdöljande tyger.. Helt plötsligt önskar man att det inte gick riktigt så fort så man hann byta ut middagarna emot pulverdrinkar ett tag..

Asch, blekt rosa i för små kläder tänkte jag glida genom värmen 2010, tror det är det nya..


Tune of today: Barracuda-Heart

Ovido - Quiz & Flashcards