sicksister

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Malin - 9 maj 2010 16:38

Ååå helt knäckt efter en tuff helg men har dock sovmorgon imorgon! hallelujha det känns längesedan!

Har under lite handledarfri tid suttit och kollat FASS och läst på lite om den medicin jag själv äter och huvva!.. börjar man läsa biverknings avsnittet får man plötslig en massa nya fel här och där,lite nojjig blir man också och undrar om man ska tillhöra de där mindra vanliga eller kanske till och med de ovanliga biverkningarna!

Hemska tanke..! Måste nog förbi på apoteket och storhandla lite imorgon i allafall, ögondroppar och nässpray så man slipper låta som en sentimental Grinolle hela dagarna.

Hörde mig själv trots mp3 lurarna hur jag snorade och snyftade på vägen hem, inte konstigt att jag fick lite blickar av människorna jag mötte! Jag tänkte först, va fan! är det så lite folk i den här staden att de ser direkt att man inte är härifrån?!

Men det kanske är lite både och, en grinande främling..


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe (nr. 8 idag) och sätta igång att plugga så fingrarna blöder och ögonen torkat ihop..


Tune of today: She's going home with me- Travis Tritt (till min M)

Quote of today: Vet ni varför vissa killar är hjulbenta? Man sätter det oviktiga inom parantes! (HAHA, mycket populärt skämt på en hel kvinnlig arbetsplats)

Ovido - Quiz & Flashcards