sicksister

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Malin - 17 oktober 2010 15:51

Sitter på mitt allt benigare arsle (all viktnedgångs baksida(!)) med böcker och papper spritt runt mig. M sover i soffan med feber och hosta jag håller mig på behörigt avstånd. Har vart darrande nära en förkylning flera veckor men det har som stannat efter ett par zyx eller bafucin. Skulle nog bryta ihop om jag blev sjuk nu, sista veckan på praktiken startar imorgon vilket innebär förutom tråkigheten att inte få vara kvar på avdelningen även att det rödmarkerade datumet i almanackan kommer allt närmare, inlämningsdagen för VFU-uppgiften! Huvva! Tror man skulle bli bra mycker mer kompetent sjuksköterska om man fick mer praktik om mindre referenskunskaper!!!

Har i allafall anmält oss till julkören, gubben, jag och några kompisar, så iår blir det andra bullar i kyrkan, eller bullar, men andra sånger i allafall! Känns mysigt!


Tunes: All she wants to do is dance-Don henley

Ovido - Quiz & Flashcards