sicksister

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Malin - 13 oktober 2010 10:45

Jag tittade mig i spegeln och vad såg jag.. en hamster! En hamster som springer i sitt hjul utan vett och sans..

Dagarna går och jag hinner inte med att planera en minut längre än till imorgon bitti.. Dags att lägga om rutinerna! Nu är sommaren slut och en annan tid har stormat in.. En tid där man måste ha fantasi att göra något annat än att dansa på helgerna. En tid med förmiddags- och eftermiddagsskift med tidiga mornar, matlådor och "Kan du ..."-lappar på kylskåpet. Men det är svårt, eller rättare sagt det är lätt att istället fastna framför datorn eller tv:n och fantisera om sommar och logdans. Man får försöka avgifta sig på något vis! För nu ska här bjudas på middag, gå på bio och mysas med nära och kära och framför allt så ska det bli TOPPBETYG på tentorna för min del!


Tunes: Bo diddley - Arvingarna

Ovido - Quiz & Flashcards