sicksister

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Malin - 9 januari 2012 15:08

Alltså, fy fan nu känner jag mig missunsam och girig!

Blir seriöst förbannad av att se hur människor slänger ut pengar på prylar som jag vill ha,

som jag velat ha hela mitt liv och fan i mig är mer värd och kvalificerad att äga!

Kastas tillbaka till handlingen från den första boken i "Klara- serien", där fattiga stackars Klara springer som slav i stallet och rider på gamla travhästar allt för att bli så bra på att rida som bara plånboken tillåter, hon blir kompis med en tjej på sin nya skola som heter Anna och för att Anna ska imponera på Klara så får hon (den bortskämda ungj*veln)  en häst av sin pappa. Men Anna kan inte rida, hon är inte ens överhuvudtaget intresserad av hästar och vill absolut inte få lite skit under naglarna, men vad gör man inte för att få vara en i gänget?

Gaah! Man blir INTE imponerad, inte ett f*cking dugg! Du behöver bara träffa personen fem minuter för att kunna se att den människan inte alls hör ihop med respektive sak!

Ursch!


Må packningar flyga!


Slut på gnäll, ska ta en snabb login på sparkontot så kanske det känns bättre!

Vi ses nollor!


Tunes: Material girl - Madonna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards